joi, 30 iunie 2011

Din revistele lunii...Iulie

     Luna trecuta am fost atat de cuminte ca nu mi-am luat nici o revista insa luna aceasta am fost curioasa de cartea de la Elle (19,90 lei).




Am rasfoit putin cartea, deabea astept sa o citesc :).




Iar in interior:





Cartea are 272 pagini.

  "Click pentru femei": aceasta revista o cumpar saptamanal inca de la primul numar :). Ultimul numar (a aparut sambata 25 iunie) are cadou un set pentru mani si pedi :). Pretul revistei e de 5 lei.





  (setul este disponibil in doua variante de culori: albastru si rosu)


   Sunt putin curioasa cum e cartea de la "Unica" insa as vrea cateva pareri inainte sa o cumpar.
 Voi ce reviste ati cumparat luna aceasta?

                                        Kisses,
                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu