joi, 9 iunie 2011

Mini Haul

       Pentru ca tocmai am primit comanda din brosura anterioara Oriflame m-am gandit sa va arat micile mele achizitii. Nu sunt multe dar imi sunt tare dragi si necesare :).

Vedere de ansamblu (scuzati calitatea pozelor):



Tus Oriflame carioca negru si verde:
 (am achizitionat in primavara tusul maro gen carioca de care sunt destul de multumita (in poza sunt toate 3)):
Pret: fiecare 14 lei


    Eyebrow pencil Rimmel nuanta 001 Dark Brown:
Pret: in jur de 17 lei


  Creion dermatograf alb si negru de la Leonardo:
Pret: 5 lei fiecare


Pudra DreamMat Maybelline
Pret: 35 lei (am gasit-o la oferta)



   Maine sper sa primesc si pensulele de la Avon 24 K :):) (la acest capitol stau destul de prost).



                                        Kisses,
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu