vineri, 1 iulie 2011

Din preferatele lunii...mai si iunie

    Pentru ca acum o luna am fost in concediu (2 saptamani) si nu am avut acces la net nu v-am aratat ce am folosit cel mai mult in luna mai :(.
    Fardurile si ojele...le schimb zilnic. Am 4 fonduri de ten si nu cred ca au existat 2 zile consecutive in care sa folosesc acelasi fond de ten...
    Din poze lipseste pudra de la Rimmel "Stay Matte" (pe care o folosesc zilnic) pentru ca am terminat-o si nu am avut timp aseara sa o recumpar :(:(.


   Demachiant: L'oreal si Ivatherm

  

    Lotiuni tonice:
- pentru par: Lotiune tonifianta contra caderii parului cu ardei iute (Cosmetic Plant)
- pentru ten: Tonic hidratant cu floare de colt (Gerovital)




     Crema pentru ten: 
- seara: Crema nutritiva cu miere, ulei de masline si vitamina A (Gerocossen)
- ziua: Crema hidratanta matifianta (Farmec)






   Crema de maini Neutrogena (fast absorbing cream)
   Balsam de buze Himalaya
   Ser contur ochi si buze Gerovital cu floare de colt



   Din poze lipsesc: crema de corp (Farmec cu cirese), crema de corp cu protectie solara Elmiplant, crema dupa plaja Vichy si gel SOS maini curate cu arnica de la Yves Roche.

   Voi ce ati folosit cel mai mult luna trecuta?

                                             Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu