vineri, 1 iulie 2011

Ivatherm Lotion Micellaire

      Dupa ce a stat cuminte pe raftul din baie asteptand sa fie intrebuintat o scurta perioada de timp pana am terminat demachiantul inceput a venit si ziua cand l-am incercat pentru prima data :):).
  



   Ce imi place:

 - nu lasa acea pelicula de crema/demachiant pe ten
 - poate fi utilizat ca si demachiant dar si ca lotiune tonica
 - este un inlocuitor pentru demachiantul crema pentru ten gras
 - este blanda cu tenul (nu mi-a provocat iritatii, nu m-au usturat ochii etc)
 - mirosul este unul foarte placut, in opinia mea
 - imi place ambalajul (este simplu dintr-un plastic usor mat
 - este hipoalergenica
 - contine apa termala Herculane
 - nu ingrasa tenul

   Ce nu imi place: 


 - nu inlatura in totalitate machiajul (cam 5% inca mai ramane pe ten) 

Lotiunea micelara Ivatherm contine esteri ai acizilor grasi care se grupeaza sub forma de micelii si au capacitatea de a curata corespunzaror pielea. Este o solutie monofazica, facuta din 30% apa termala Herculane, calmanta si antiiritanta. Are pH fiziologic, nu contine sapun, alcool, coloranti, fenoxietanol. Este filmogena, bacteriostatica si sebo-reglatoare. Se foloseste pentru demachierea fetei, a ochilor, a gatului si a buzelor.
Lotiunea micelara de la Ivatherm se gaseste in farmacii in sticlute de 250 de ml, la pretul aproximativ de 45 de lei. Daca sunteti genul care poarta machiaje naturale sau din cand in cand va place sa afisati pielea “nuda”, atunci lotiunea micelara Ivatherm sunt sigura ca va va oferi o baza de prospetime in fiecare zi, daca decideti sa o incercati.


  Ati incercat acest demachiant? Cum vi se pare? 




                              Kisses,
                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu