luni, 18 iulie 2011

Bulgaria - Golden Sands (Help needed)

        Hello :),

   Da stiu si recunosc: lipsesc din blogosfera nemotivat! Bine putin motivat: caldura aceasta insuportabila :(:(. Saptamana trecuta mi-a fost cam rau din cauza caniculei. :(:( Din cauza aceasta mi-am luat o zi libera de la munca pentru saptamana viitoare pentru o mini vacanta si o vizita la doctor :(.

   As vrea sa apelez si la experienta voastra din Bulgaria (daca ati fost). Mai exact ce mancaruri specifice recomandati, etc etc.... O sa trec week end-ul acesta prin Golden Sands (sper ca o sa revin cu multe poze :) ). V-as ramane recunoscatoare pentru detalii si sfaturi.

   Am o multime de reviewuri scrise pe foi insa o sa le scriu noaptea pe blog (din cauza coolarului de la calculator :( ).


       Va multumesc ca imi urmariti blogul,

                               Kisses,
                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu