joi, 28 iulie 2011

Din revistele lunii...August

    Aproape a trecut si iulie (oficial mai e aproape o luna din vara)...ce repede trece timpul.
  Luna aceasta mi-am cumparat:


        Unica cu cartea "Frumusete la minut" de Rona Berg

   Am rasfoit putin cartea si imi place (o sa revin cu un review complet despre carte imediat ce termin sa o citesc).

  

     Monstre: otiune de corp Nivea Express Hydration pentru piele normala + Mostra lotiune crema delicata Nivea Smooth Milk pentru piele uscata + Mostra lotiune de corp Dove Body Milk Essential Nourishment
    Pret: 14.90 lei






                             Joy cu cartea "Iubit de imprumut" de Emily Giffin


   Am vazut filmul in autocar in drum spre Golden Sand :):). 


   

  Luna viitoare revista va avea drept cadou cartea: "Aproape casatoriti" de Jane Costello.
 Pret: 11,90 lei
 Mostre: lotiune de corp Nivea Express Hydration pentru piele normala + Mostra lotiune crema delicata Nivea Smooth Milk pentru piele uscata


   
                        Kisses, 
              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)




    

2 comentarii:

  1. Astept review-ul la "Frumusete la minut", pare destul de interesanta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Blonde Kitten: poti vedea cateva pagini din carte pe amazon:http://www.amazon.com/gp/reader/0761134727/ref=sib_dp_pt#reader-link

    RăspundețiȘtergere