luni, 4 iulie 2011

Crema nutritiva Gerocossen cu miere, ulei de masline si vitamina A (pentru ten)

      Hello :). Sper ca ati avut un week end minunat.
  De vreo 2-3 saptamani folosesc aceasta crema si imi place destul de mult.

 

  Pret: in jur de 11-12 lei
 Ce spun eiCrema cu calităţi deosebite de hrănire şi revitalizare a tenului. Are la bază ingredienţi activi naturali cu rol de regenerare :

  • mierea hrăneşte intens pielea datorită conţinutului de vitamine şi minerale ( A, B1, B6, PP, sodiu, potasiu, cupru, mangan, etc.)




  • uleiul de măsline reface filmul protector al epidermei;




  • vitamina A ajută la regenerarea celulară şi îmbunătăţirea funcţiilor pielii. Pielea devine mai netedă, mai ferm şi mai luminoasă.








  •  Plusuri:
      - se gaseste destul de usor
      - are un capacel mic (exceptand ambalajul)



      - nu lasa o pelicula grasa pe ten
      - miroase destul de frumos (nu imi dau seama a ce dar imi place)
      - este usor de utilizat
     - are o textura usoara
     - intra repede in piele
     - imi place ambalajul (simplu sidragut)
     Pana acum am folosit-o seara inainte sa ma bag in pat. Inca nu am testat-o ca baza (sub fondul de ten) insa urmeaza.

      Cantitate: 50 ml

      Expira la 6 luni dupa deschidere. Este testata dermatologic. Este produsa de o companie romaneasca (yey).

      Ingrediente:



      Pe mine nu ma deranjeaza sa o aplic cu degetul (o aplic dupa ce ma spal pe maini).






      Am folosit-o si dupa plaja (eu am pigmentul pielii destul de alb si pistrui): mi-a calmat si hidratat tenul :). Nu am avut nici o reactie alergica.

     Daca o recomand: Da :)
     Daca o voi recumpara: Da :)

     Pana acum nu am gasit ceva care sa nu-mi placa.

     Voi ati incercat aceasta crema? Daca da cum vi se pare?

                              Kisses,
                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

    2 comentarii:

    1. da,am avut-o si eu,nu pot sa spun ca este extraordinara,dar imi place cum miroase:D.

      RăspundețiȘtergere
    2. si eu o folosesc insa de putin timp dar imi catifeleaza tenul si asta imi place

      RăspundețiȘtergere