joi, 27 decembrie 2012

Yves Rocher - Sampon pentru stralucire



          Hola,

    M-am decis sa incerc toate sampoanele YR. Pe unele vi le-am prezentat deja (doua dintre ele cu siguranta le voi recumpara). Deoarece de ceva timp vroiam sa va arat inca unul am zis sa nu mai aman review-ul si sa vi-l arat astazi.



   Este vorba despre samponul care promite sa ofere stralucire parului.

  Pret: 10 lei

  Cantitate: 200 ml

 Ingrediente:



   Contine extract de galbenele bio. Ambalajul este cel clasic pentru sampoanele YR (din plastic verde transparent cu un capac care se inchide destul de bine de fiecare data, capacul este tot din plastic). Are textura unui gel galben transparent care miroase a galbenele. Curata parul. Face o spuma bogata. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Se indeparteaza destul de usor cu apa calda. Nu pot spune daca ofera sau nu volum deoarece am cel mai lipit par de cap...orice i-as face e fara volum :(. Este un sampon pentru par normal. Nu mi-a provocat alergii/iritatii/matreata. Parfumul ramane pe par pentru o scurta perioada de timp. Nu incurca parul. Mi se ingrasa in mod normal parul.

  Promite sa ofere stralucire parului...si o ofera.


                           Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                              Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu