joi, 27 decembrie 2012

Mini Haul: DM


            Hola,

    La Multi Ani celor care poarta numele Stefania/Stefan si derivatele lor. Sa fiti sanatosi, fericiti...tot binele din lume :).

    Aceasta tentatie DM ar trebui mutata din drumul meu spre munca deoarece atenteaza la pufosenia portofelului :(. Acum mi-a ramas gandul la 2 sampoane si 2 balsamuri de par. Am vrut sa le achizitionez de ieri dar nu mai am loc in dulapiorul de "rezerve" asa ca am plecat de la DM cu tentatiile dinaintea Craciunului.



  - Balea sampon uscat (9 lei)
  - Balea steluta de baie cu trandafiri (8 lei)
  - Balea steluta de baie cu scortisoara si portocale (8 lei)
  - Babylove crema pentru rani (3.50 lei)

  Stelutele pentru baie miros atat de frumos :). Sper ca vor parfuma baia.

  Voi reveni cu review-uri imediat ce voi testa produsele.

        
                                                              Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu