vineri, 7 decembrie 2012

NOTD: Rimmel London 60 Seconds (410 Wishing On A Star)



         Hola,

    Inca de la inceput vreau sa-mi cer scuze ca nu am curatat marginile dar inca nu s-a uscat oja cand am facut pozele si pentru absenta mea din blogosfera (din nou probleme cu calculatorul si lipsa de timp).

    Cu cateva zile in urma mi s-a ars o componenta de la calculator (in miezul noptii stateam cu geamul larg deschis sa se aeriseasca) si nu imi dau seama ce ar putea fi. Important e ca inca mai merge cat de cat batranelul meu (il am de vreo 10 ani).

   Dar sa revenim la oile noastre:



   Aceasta este una din ojele mele preferate. De cand am cumparat-o incerc sa gasesc o nuanta asemanatoare (detion o adevarata colectie de nuante asemanatoare) dar nu am gasit-o inca (si nici aceasta nuanta de la Rimmel).

  Se aplica destul de usor. Acopera unghia dintr-un singur strat. Se usuca repede. Rezista pe unghii aproape o saptamana dar din pacate nu o mai gasesc in magazine.






                                           Care sunt nuantele voastre preferate de la Rimmel?

                                                                    Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu