joi, 27 decembrie 2012

Loyd Tea - Ceai de fructe (mure si capsuni)



           Hola,

  Nu stiu de ce dar de fiecare data cand intru intr-u magazin care are si ceaiuri mai intai vizitez acest raion. De multe ori plec cu cel putin o cutie care mi se lipeste iremediabil de mana. Acesta va fi un review destul de scurt deoarece imi place prea mult acest sortiment de ceai si pana acum nu i-am gasit nici un minus.
    M-a atras initial parfumul placut de capsuni si mure (mirosea prin ambalaj) dar si curiozitatea de a incerca acest sortiment de ceai.
    Am achizitionat acest ceai din Mega Image (se gaseste doar in acest magazin) la pretul de aproximativ 8 lei.



   Cutia contine 20 de piramide cu snur si cartonas.




    Cum am ajuns acasa mi-am pregatit o cana :). Bucataria mea mirosea atat de frumos a fructe de padure. Are un gust placut, aromat. Ceaiurile la piramida sunt mai concentrate fata de cele la plic. Prefer sa-l consum impreuna cu biscuiti citind o carte.



   Ingediente: flori de hibiscus, mar, mure, arome de capsuni si mure, radacina de lemn dulce, capsuni, suc deshidratat de mure.



 

    Daca il recomand: DA
    Daca il voi recumpara: DA (l-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara).

  De la aceasta "firma" am mai vazut inca doua variante: ceai verde cu lamaie si cu mar si macese.


                                    Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                                                Kisses,
                                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu