luni, 31 decembrie 2012

Din preferatele anului...2012



            Hola,

     Planuiam de mult timp aceasta postare dar cand a venit timpul sa aleg un singur produs (sau maxim doua) mi-a fost destul de greu.
     Am testat testat destul de multe produse pe parcursul acestui an. Pe unele le-am recumparat si cu siguranta le voi recumpara dar cateva mi-au placut prea mult.
     Mi-a fost greu sa aleg cate un singur produs din fiecare categorie dar produsele alese mi-au placut cel mai mult anul acesta. Voi incerca sa le impart in categorii...

   Pentru par:

 - Cien - Sampon cu provitamine
 - Cien - Balsam cu provitamine
 - Avon - masca de par cu masline 
 - Balea - sampon uscat

   Gel de dus:

 Imi e destul de greu sa aleg unul singur. Dar as alege gelurile de dus de la Yves Rocher fara sa stau prea mult pe ganduri.

  Make up:

  - fond de ten Revlon
  - pudra Rimmel (pentru ten gras)
  - balsam buze Carmex

  Fardurile, blushul, ojele, bronzerul si rimelul le schimb destul de des...aici mi-ar fi imposibil sa aleg unul singur pentru fiecare "categorie".

   Ingrijire corp:

 - unturile de corp de la Fennel
 - scrubul de la Fennel

  Nu am o crema de corp preferata...de obicei imi plac cele care hidrateaza pilea si au un parfum placut care ramane pe piele.

  Ingrijire ten:

 - crema Yves Rocher - Pure Calendula si Cure Solutions

  Demachiantul, lotiunea tonica, gelul de curatare si exfoliantul le schimb destul de des. Inca nu le-am gasit pe the one.

  Ingrijire maini: 

  - crema de maini Yves Rocher cu arnica
  - crema de maini Yves Rocher pentru maini si unghii

  Parfum:

 Le schimb zilnic insa cel care imi place cel mai mult e: So Elixir (Yves Rocher).


   Acestea sunt doar cateva dintre produsele care mi-au placut cel mai mult anul acesta si cu siguranta le voi recumpara si anul urmator.
  Sper ca anul viitor sa mai descopar cateva produse care sa-mi placa si din categoriile unde nu le-am gasit pe The One.


                                         Care sunt produsele voastre preferate pentru acest an?

                                                                      Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu