joi, 27 decembrie 2012

Avon Senses - Blissful (gel de dus)


    Hola,


  Vroiam un gel de dus relaxant si nou pentru o baie relaxanta seara. Am optat intre acesta si un gel de dus din DM. Nu stiu de ce dar mereu cand am bani la mine nu mai gasesc ce vroiam iar dupa cateva vizite prin DM fara sa mai gasesc gelul de dus m-am decis sa-i dau o sansa celui de la Avon.




  Pret: 19 lei (500 gr) sau 24 lei (750 ml)

  Ingrediente:



   Are un parfum placut si relaxant de violete, vanielie si mosc (parfumul nu ramane pe piele). Face o spuma bogata. Este nevoie de o cantitate mica spre medie de produs (imi place sa umplu cada de spuma). Nu parfumeaza baia. Curata pielea. Mi-ar fi placut ca parfumul sa fie mai puternic (sa parfumeze baia si sa ramana chiar si pentru putin timp pe piele).

   Daca ar fi sa aleg un gel de dus relaxant cu siguranta l-as alege pe cel cu lavanda de la Yves Rocher.

  Daca il recomand: merita incercat
  Daca il voi recumpara: momentan am o lista cam lunga de geluri de dus pe care vreau sa le incerc.


                                Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                         Kisses,
                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu