miercuri, 19 decembrie 2012

Ikea - Lumanare parfumata



         Hola,

   Deoarece nu am mai gasit acele lumanari mici si parfumate de la Glade (care se stingeau singure) am incercat tot felul de lumanari si lumanarele care promiteau un parfum placut in camera dar fara acest rezultat. Fiind in Ikea in cautare de draperie am gasi cateva lumanari parfumate care miroseau atat de placut asa ca am luat doar una pentru a o testa iar acum imi pare rau ca nu am luat si alte "arome".



   Pret: aproximativ 10 lei

   Ieri inainte sa plec la munca am uitat sa-i pun capacul iar cand am venit acasa mirosea asa frumos in camera mea incat nu am rezistat tentatiei sa o "aprind" pentru 30 minute. Are un parfum placut fin de fructe de padure.
  Isi merita toti banutii deoare parfumul se mentine in incapere iar lumanarea arde frumos (nu trebuie scursa ceara ca sa poata arde in continuare).
  Pana anul acesta nu eram mare fana Ikea dar acum am devenit datorita acestor lumanari (si a altor cateva prostioare mici). Desi imi e destul de greu sa ajung tot imi fac eu drum pentru aceste lumanari chiar daca pierd o zi intreaga :).
  Acum ca mai e atat de putin pana la Craciun cu siguranta o voi termina pe aceasta iar pe Mos sper sa reusesc sa-l mituiesc cu prajituri si lapte ca sa-mi aduca cate una din cele 3 sortimente (fructe de padure, vanilie si am uitat care era al treilea "parfumel").

           Daca le recomand: DA
           Daca le voi recumpara: cu siguranta


                                   Ati incercat aceasta lumanare parfumata? Daca da ce parere aveti?

                                                                      Kisses
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: