vineri, 21 decembrie 2012

Mini Haul - Ceai :)


          Hola,

    De curand am mai terminat 4 cutii de ceai asa ca aveam dreptul sa achizitionez o noua cutie de ceai dar ca de obicei mi s-au lipit de mana/au ajuns in cos in mod misterios mai multe cutii de ceai. Initial am vrut sa achizitionez doar ceva nou de la Sonnentor (cautam varianta cu mai multe sortimente de ceai) dar am ajuns acasa cu:



  - Alnatura - Ceai de iarna (DM, aproximativ 11 lei)
  - Alnatura - Ceai lemn dulce si scortisoara (DM, aproximativ 11 lei)
  - Sonnentor - Incearca! (Plafar, 18.50 lei)
  - Bon Tea - Multifructe (3 lei)
  - Bon Tea - Fructe de padure (3 lei)
  - Solaris - Ceai limonada
  - Solaris - Ceai ierburi sanatoase
  - Solaris - Ceai de fructe "Bunatati din gardina"
  - Solaris - Ceai "Dimineti dulci"
  - Solaris - Ceai din ierburi acrisoare

   Ceaiurile de la Solaris au fost intre 5-9 lei.

   Pana in primavara ar trebui sa fiu cuminte si sa rezist tentatiei de a achizitiona si alte sortimente dar mi-a ramas gandul si la alte ceaiuri de la Plafar, Carturesti etc.

                                                         Kisses,
                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu