luni, 17 decembrie 2012

Montagne Jeunesse - White Chocolate Face Mask



                Hola,

     Deoarece sunt o mare devoratoare de ciocolata alba imediat ce am aflat de acesta masca am vrut sa o incerc. Dupa lungi cautari prin magazine in sfarsit am gasit-o in Carrefour. Desi era sa pierd cosuletul de cumparaturi de vreo doua ori prin magazin mastile le-am tinut in mana (intr-o punguta). Nu puteam sa pierd the master piece of my spa night!



   "Plicul" imi ajunge pentru 2-3 aplicari. De obicei prefer sa folosesc mastile pentru ten la inceput si la sfarsit de saptamana iar cele, ca aceasta, care imi ajung pentru mai multe aplicari prefer sa le pun intr-o punguta bine inchisa la gura ca sa nu se usuce.

  Pret: 7-8 lei

  Ingrediente: aqua (purified water), kalin (natural clay), glycerin (vegetable source), glycerin stearate SE (vegetable source), theobroma cacao (cocoa) seed butter, bentonite (natural clay), butyrospermum parkii (shea butter), sea salt (Dead Sea salt), aroma (flavour), daucus carota sativa (carrot) seed oil), parfum (fragrance), prunus amygdalus dulcis (sweet almound oil, tocopheryl (vitamin E) acetate, simmondsia chimensis (jojoba) seed oil, cream extract, milk, lecithin (Soyabean source), sucrose, maltodextrin (starch source), dehydroacetic acid, benzyl alcohol.

  Cantitate: 17 gr

  Ce spun ei: "Ce tratament! Miroase atat de frumos incat ati fi tentate sa o mancati, dar va rog sa nu faceti asta! In schimb, lasati untul de cacao, smantana bogata si jojoba hranitoare sa va curete pielea in profunzime si sa o lase neteda ca o smantana cremoasa." (sursa: ambalaj)

  Parerea mea:

 + se aplica destul de usor
 + se indeparteaza destul de usor (cu apa calduta)
 + lasa pielea fina si curata
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + miroase a...ciocolata alba (aduce putin cu laptele praf)
 + are o textura cremoasa
 + contine argila
+ nu strange pielea (doar daca zambeam)
 + lasa tenul hidratat
 + curata tenul

  Pana acum nu am gasit nici un minus :).
 

 Daca o recomand: DA
 Daca o voi recumpara: DA


                                         Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                            Kisses,
                                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. mastile Montagne Jeunesse au, cred, "cele mai cele" arome, am incercat si eu cateva, dar ambalajul mi se pare foarte incomod..

    RăspundețiȘtergere