marți, 30 septembrie 2014

Ce am terminat luna aceasta...august si septembrie 2014



            Hola,

    Deoarece la sfarsitul lui august am sarit aceasta postare am preferat sa pastrez tot ce am terminat in ultima luna de vara si sa combim cu ce am terminat in septembrie. M-am axat mai mult pe produse de make up dar din pacate nu prea am avut rezultatul mult dorit. Dar sa le luam pe rand.

 

   Image and video hosting by TinyPic 

   Mini gel de dus YR cu liliac: imi place prea mult cum miroase. L-am recumparat de cateva ori (varianta full size) si cu siguranta il voi recumpara.
   Avon Sense Lagoon: daca nu ma insel l-am achizitionat intr-un set. Mi-a placut. Este un produs ok.
   Cien (LIDL) Coco Bahama: dupa ce voi termina colectia mea de geluri de dus si il voi mai gasi in magazinele LIDL il voi recumpara.
   Cien Asia Harmony: are un placut. Este un produs bun.

   Image and video hosting by TinyPic 

     Am reusit sa mai termin o cutie din ceaiul meu preferat Rooibos (cu caramel de la LIDL). Are un gust placut si pentru mine e perfect dimineata in loc de cafea. Cu siguranta il voi recumpara.
   Twinings Vanila Black Tea: initial nu mi-a placut gustul acestui ceai. Dupa 2 pliculete ma gandeam sa-l fac cadou mamei deoarece  pur si simplu fara un motiv anume nu mi-a placut gustul. I-am mai dar o sansa dupa ce am terminat ceaiul rosu cu caramel iar impreuna cu mama am reusit sa-l termin.
   Lord Nelson (LIDL) Apple: nu e pentru mine. Daca va plac merele atunci merita sa-l incercati.
  Lord Nelson (LIDL) Fruit Infusion: este un ceai bunicel si atat.

   Image and video hosting by TinyPic 

   Fond de ten Alix Avien pentru ten gras: este ok dar nu rezista la transfer. Mereu cand am folosit acest produs a trebuit sa fiu atenta cu ce ma imbrac si sa nu uit sa curat ecranul telefonului.
   Baza matifianta Marionnaud: nu o voi recumpara.
  Pudra Ideal Shade Avon: mi-a placut si desi am folosit-o aproape zilnic mi-a luat ceva timp pana am terminat-o. Este putin prafoasa si o voi recumpara.
  Mostra Nude Magique BB Cream L'Oreal: este un produs bun. Initial este ca o crema alba care se adapteaza culorii tenului. Ma tenteaza si varianta full size.

   Image and video hosting by TinyPic 

    Sampon YR pentru reflexii argintii: este samponul meu preferat de la YR. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.
   Tratament Gliss pentru par vopsit: un mare NU. E prea apos si nu isi face treaba. Mama l-a testat mai mult si nici ei nu i-a placut.
   Sampon uscat Balea DM: este destul de slab. Nu prea absoarbe sebumul. Mult mai bun este celalalt sampon uscat DM.
   Sampn Alix Natura cu ulei de argan: este un produs ok dar cred ca e mai bun pentru parul uscat.

   Image and video hosting by TinyPic 

   Masca ten Balea Suflet Delicat: a fost in editie limitata. Este destul de cremoasa si exfolieaza tenul.
  Lotiune tonica pentru ten acneic Consfarm: o ador. Chiar daca trebuie sa ma duc in cealalta parte a orasului ca sa pot intra in posesia ei ma voi duce fara probleme.
  Dischete demachianta Cosmofem: sunt la fel ca orice discheta demachianta.
  Crema ten Avon Anew Vitale pentru zi si noapte: nu sunt pentru tenul meu. Le-am achizitionat, din nou, intr-un set impreuna cu gelul pentru curatarea tenului dar aceste creme nu imi plac.
  Crema ten YR Creme Fondamentale Anti Age Global: o ador. Daca nu ar fi asa de scumpa le-as recumpara si in varianta full size. Am terminat ambele variante: zi si noapte.
  Mario Badescu Cellufim Drops: l-am folosit mai mult ca o baza de machiaj. Este un produs bun.

  
Image and video hosting by TinyPic

   Crema maini Nivea Smooth Sensation: este o crema destul de buna pentru maini. Probabil o voi recumpara.
  Crema maini Farmec cu argan: mi-a placut si atat.
  Balsam buze cu portocale BaoLiShi: nu stiu ce a fost in capul meu cand am achizitionat acest balsam de buze in toate sortimentele pe care le-am gasit la buticul cu cosmetice de la statia de metrou Unirii 2. E bunicel dar cel putin cel cu portocale miroase exact ca si o punga de dero.

   Image and video hosting by TinyPic 

   Apa de gura Dentalux fara alcool: am recumparat-o si cu siguranta o voi recumpara. Se gaseste doar in LIDL.
   Gel dezincrustant pentru curatarea tenului YR: il ador. Cu siguranta il voi recumpara.
   Gel curatare ten Avon Anew Vitale: spre deosebire de cremele pentru ten din aceeasi gama acest produs isi face treaba si are si un parfum placut.
  Crema contur ochi Cosmetic Plant Q10+ceai verde: este prea subtire si se termina destul de repede chiar daca aplic o cantitate mica de produs. Nu o voi recumpara.
  Tis Farmaceutic Regetis: l-am fososit de cateva ori. Din punctul meu de vedere este mult mai buna lotiunea cu vitaminea B5 de la Farmec.
  Servetele intime Caterine: sunt destul de bune si practice. Mi-ar fi placut ca pachetul sa contina mai multe servetele.

   Image and video hosting by TinyPic 

    Mostra parfum Nina Ricci - Ricci Ricci: mereu cand intru in Sephora sau Douglas miros acest parfum. Imi place prea mult.
   Mini parfum YR Moment de Bonheur: desi am si varianta full size prefer sa achizitionez acele seturi de 3 mini parfumuri YR deoarece sunt destul de practice pentru geanta.
   Dizolvant pentru unghii Express Maybelline: este destul de buna pentru ojele fara sclipici. Daca oja contine chiar si cel mai fin si foarte putin sclipici atunci nu e buna.
  Parfum Chloe: cred ca l-am primit de la cineva care a fost in Turcia. Desi este o copie (cam cum sunt la noi parfumurile Refan) este o copie destul de buna.
  Mostra Givenchy Ange ou Demon: deja ma tenteaza varianta full size.
 Mostra Moschino Chic Petals: este un pic prea dulce pentru mine si mi se pare ideal pentru vara.
 Mostra Givenchy Gahlia Divin: mostra mea a fost mai mult goala. Imi place cum miroase dar as fi vrut sa-l pot testa pe piele.

    Acestea sunt produsele pe care le-am terminat in ultimele doua luni. Voi ce ati terminat luna aceasta? Ati recumpara ceva?


                                                                   Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. ce de produse :D:D maine vreau sa postez si eu produsele terminate dar acum imi e cam jena dupa ce am vazut recolta ta :D:D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere