joi, 11 septembrie 2014

Marionaud - Fluid matifiant



             Hola,

    Zilele trecute am avut putin timp liber si am reusit sa reamenajez colectia de machiaj. Asa am descoperit acest fluid matifiant pe care vroiam sa vi-l arat de ceva timp. Daca imi aduc bine aminte l-am achizitionat impreuna cu o revista acu cativa ani.

  Image and video hosting by TinyPic
        (sursa: aici )

    Cantitate: 50 ml

   Pret: 75 lei

  Ingrediente: aqua, butylene glycol, cyclopentasiloxane, dimethicone, glycerin, fomes officinalis (mushroom extract, cetyl alcohol, coco-caprylate/caprate, sorbitan oleate, stearic acid, glyceryl stearate, nylon-12, PEG-100 hydrogenated castor oil, lilium candidum bulb extract, chlorhexidine digluconate, tocopherol, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid.

    Ce spun ei: "Fluid hidratant matifiant cu extract de crin alb. Ten normal si mixt. Actiune: acest fluid racoritor hidrateaza* pielea, fara efect gras. Rezultat: pielea este supla, hidratanta* si mata.
*Hidrateaza straturile superioare ale epidermei.
Sfaturi de utilizare: In fiecare dimineata pe fata si pe  decolteu, bine curatate." (sursa: ambalaj)

   Are textura unui gel alb incolor. Se aplica destula de usor. Eu prefer sa astept cateva minute dupa ce-l aplic pana aplic fondul de ten. Imi place sa-l folosesc numai cand folosesc fondul de ten nu si pentru BB Cream. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Are un parfum placut fin. Ambalajul este din plastic transparent iar in interior e alt "ambalaj" alb cu produsul. Se poate doza destul de usor cu ajutorul pompitei. Capacul nu se inchide la fel de bine ca la inceput.

  Singurul lucru care nu mi-a placut este: m-a ajutat in zona T insa depinde foarte mult de fondul de ten pe care l-am folosit in acea zi.



                                Ati testat acest produs? Daca ce parere aveti?

                                                        Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu