duminică, 14 septembrie 2014

Farmec - Crema de maini si unghii cu ulei de argan


               Hola,

      Cred ca am crema de maini peste tot in casa si masina. Inafara de pudra acesta este singurul produs cosmetic care prefer sa-l am la indemana. Deoarece mi se usuca mainile destul de repede (daca nu mentin mainile hidratate mi se crapa pielea asa de rau ca mi se fac rani) prefer sa nu risc si sa raman fara orice fel de crema hidratanta. Daca cunoasteti o crema buna si foarte hidratanta va rog sa-mi spuneti.

    Dar sa revenim la oile acestei postari.

  Image and video hosting by TinyPic 
(sursa: aici )

     Cantitate: 100 ml

     Ingrediente: aqua, glycerin, isopropyl myristate, ceteareth-6, stearyl alcohol, stearic acid, cetearyl alcohol, lanolin, ceteareth-25, ethyl linoleate, ethyl  oleate, ethyl linolenate, argania spinosa kernel oil, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, triethanolamine, carboner, parfum, bha, edta, methylisothiazoline.

    Pret: aproximativ 10 lei 

   Initial am achizitionat acest produs din pura curiozitate si cu gandul la uleiul de argan care nu m-a dezamagit pana acum.

   Are o textura putin grasa si hidratanta. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Este absorbita destul de catre piele dar daca aplic o cantitate putin mai mare pe piele intra putin mai greu si imi lasa acea pelicula grasa pe piele. Nu contine parabeni. Ambalajul este confectionat dintr-un plastic mai gros alb cu capac visiniu. Se gaseste destul de usor. Ori am eu probleme cu nasul dar nu simt nici un parfum la aceasta crema.

   Este o crema buna dar nu este crema ideala pentru mainile mele.


                                 Ati testat acestat produs? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,

                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu