miercuri, 10 septembrie 2014

Haul: Avon campania 12


             Hola,

      Binenteles ca nici de data asta nu m-am putut abtine sa comand. Data viitoare cand primesc noua brosura nu o deschid ci o voi da direct colegelor. Este prea tentant.
     Am incercat, ca de obicei sa comand doar strictul necesar...binenteles ca nu a fost asa.

   Ce am comandat:

  Image and video hosting by TinyPic 

  Deoarece nu prea mai aveam sampon am comandat acest set la 30 lei. El cumprinde: spumant de baie cu aroma de pepene verde, gel de dus crema Garden of Eden, sprai pentru picioare/adidasi cu aroma de cirese, 2 in 1 sampon si balsam cu caise si unt de shea si sprai parfumat pentru corp cu rodie.

     Image and video hosting by TinyPic 

  Setul format din: mascara Luxe, exfoliant pentru maini si picioare Blissfully Nourishing (din gama Planet Spa) si apa de parfum Little Black Dress.

   Am folosit foarte mult acest parfum in liceu. Cred ca o data la doua campanii comandam acest parfum impreuna cu Passion Dance.

  Acu cativa ani prietenul meu mi-a comandat un creion fard lila pe care l-am folosit zilnic pana la ultima frimitura de fard.  Daca nu ma insel scobisem si in acel plastic unde era bagat capatul fardului. Dar din pacate nu am mai gasit pe nicaieri un fard lila care sa-mi placa la fel de mult :( asa ca am zis sa-i dau o sansa noului creion fard. Am ales o nuanta de roz (pret: 18 lei).

 Image and video hosting by TinyPic 


Sper ca macar 2-3 campanii sa rezist tentatiei de a comanda ceva (exceptand ce am nevoie urgenta).


                                                                         Kisses,

                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu