marți, 23 septembrie 2014

Small Haul



             Hola,

      Deoarece nu am mai gasit nicaieri fondul de ten preferat am preferat sa fac o mica comanda pe net. Asa am gasit si o oja pe care o caut de mult timp (ma refer la o oja Rimmel din colectia Space Dust in nuanta Luna Love).

   Image and video hosting by TinyPic 

   Produsele le-am comandat de pe: http://www.1001cosmetice.ro/

  Au ajuns destul de repede. In 3 zile lucratoare prin Posta noastra infasurate in folie de protectie cu bule.

  Ce am comandat: fond de ten Revlon Colorstay in nuanta 180 Sand Beige si 4 oje (Rimmel Space Dust in nuanta Luna Love, Miss Sporty din colectia Crush on You nuantele: 061, 063 si 062).

   In cutie am gasit si urmatoarele mini produse:

Image and video hosting by TinyPic 

  Fond de ten L'Oreal Mat' Magique in nuanta 03, Garnier Moisture Match si mini deo Nivea Powder Touch.


   Sunt destul de multumita, mai ales ca am gasit fondul de ten. Cu siguranta vor urma si alte comenzi dupa ce voi termina din stocul deja acumulat de cosmetice.


                                                                 Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu