sâmbătă, 13 septembrie 2014

Adio Revlon?!



            Hola,

    Cred ca deja ati observat la standurile de cosmetice din hyper market-uri ca au cam disparut produsele Revlon, Alix Avien si Ga-De. Initial, cand am spart contul bancar si am comis-o destul de grav (urmarile le puteti vedea aici ), am crezut ca vor sa scape de unele produse pentru a aduce altele noi aparute si nu stiam eu de ele dar dupa cateva mici investigatii am aflat ca Revlon a intrat in insolventa in Romania :(.

  Acum de unde mai cumpar fondurile mele de ten preferate? Ma refer la fondurile de ten Colorstay si PhotoReady. Sper totusi ca se va gasi o solutie si voi putea gasi in continuare in magazine aceste doua fonduri de ten.

   Daca imi puteti recomanda alt fond de ten la fel de bun ca cele 2 mentionate mai sus ar fi minunat.


                                                                      Kisses,

                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu