vineri, 12 septembrie 2014

Cien - Coco Bahama gel de dus



              Hola,

    V-am aratat in aceasta postare 3 geluri de dus de la LIDL in editie limitata. Cien este marca proprie LIDL. Am inceput sa testarea cu cel cu nuca de cocos.

  Image and video hosting by TinyPic 

   Cantitate: 500 ml
 
   Pret: 5 lei

  Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, glycerin, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, sodium benzoate, parfum, peg-7 glyceryul cocoate, citric acid, cocamide mea, styrene/acrylates copolymer, potassium sorbate, polyquatermium-7, sodium lauryl sulfate. 

    La ultima vizita in LIDL (adica ieri) m-am uitat daca mai au acest produs si inca il mai aveau (ma refer la cel de pe strada Valea Cascadelor, sector 6, din Bucuresti).

   Sunt destul de multumita de acest produs. Initial miroase a nuca de cocos dar nu acel miros chimic deranjant insa dupa cateva minute simt alt miros familiar dar nu pot sa-mi dau seama a ce anume miroase. Ambalajul este confectionat din plastic transparent rezistent cu un capac negru care ne poate ajuta la dozarea corecta a produsului. Pretul este foarte avantajos, de obicei un gel de dus de 250 gr are un pret de aproximativ 10 lei. Nu usuca pielea. Parfumul ramane pentru putin timp pe piele. Are o textura destul de cremoasa si nu este subtire. Face o spuma bogata. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii.


    Daca il mai gasiti in magazine vi-l recomand cu mare drag.


                                Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,

                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu