luni, 27 octombrie 2014

Din revistele lunii...Noiembrie 2014



         Hola,

    Chiar imi era dor sa achizitionez o revista cu un insert tentant. Parca imi e un pic dor sa colind toate chioscurile de ziare din cartier in cautarea acelei reviste cu un anumit insert.

   Pana acum am achizitionat doar Beau Monde Style (15 lei). 

  Image and video hosting by TinyPic 

    Pe de o parte chiar ma bucur ca e doar o singura nuanta de fard si ruj pe tot tirajul deoarece chiar nu aveam timp sa umblu dupa alte nuante tentante.

   Fardul este in nuanta 58 Cappucino, please!. Este o nuanta placuta de crem ideala pentru coltul intern al ochiului sau pentru acele zile cand nu stiu ce nuanta sa aleg. 

    Image and video hosting by TinyPic 


   Recunosc pana acum am testat doar o oja, gloss si bronzer de la Essence asa ca eram foarte curioasa de ruj. Desi acesta este in ambalajul vechi chiar imi place. Are un miros foarte placut, este cremos si are o nuanta destul de naturala, pe buze cred ca o sa se vada exact ca si cum as fi folosit un balsam de buze. Rujul are nuanta: 52 In the Nude.

Image and video hosting by TinyPic 

   Revista contine un singur insert: o brosura pentru concediul de iarna in Austria care daca nu ma insel a fost si acu un an inserata la reviste.

              

                                                                       Kisses,

                                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu