miercuri, 5 noiembrie 2014

Goliciunile lui Octombrie 2014



     Hola,

  Daca as putea sa ma clonez ca sa rezolv tot ce am de terminat pe zi ar fi minunat. Dar, din pacate, nu se poate acest lucru asa ca sa trecem la treaba.

   Luna trecuta am terminat urmatoarele produse:

  Image and video hosting by TinyPic 

   Sampon uscat Balea: review aici

   Sare de baie On Line cu miere si lapte: este un produs ok. Nu parfumeaza baia, singurul minus e culoarea prea galbena a apei (din punctul meu de vedere).

  Vaselina Balea: love it. Cu siguranta o voi recumpara. Cel mai mult o folosesc ca si o crema de calcaie. Cand e frig afara imi place sa o amestec cu o crema de maini.

   Gel de dus Cien cu grefe: se gaseste doar in magazinele LIDL. Nu se simte mirosul de grefe la fel de puternic ca la gelurile de dus de la YR dar e un produs destul de bun. Pret: aproximativ 7 lei pentru 1 litru.

  Gel intim  Naturalesse: isi face treaba.

  Image and video hosting by TinyPic 

   Gel de curatare/exfoliant/masca ten Elmiplant: love it. cu siguranta il voi recumpara.

   2 in 1 sampon si balsam Avon Naturals cu unt de shea si caisa: desi e un produs pentru parul uscat nu l-as recumpara. Desi am parul gras atunci cand il folosesc simt ca imi usuca prea rau parul.

  Spumant baie Avon cu pepene verde: face o spuma bogata. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Cu siguranta il voi  recumpara.

  Apa de gura Dentalux: se gaseste doar in LIDL. Am recumparat-o si cu siguranta o voi recumpara.

   Image and video hosting by TinyPic 

  Crema nutritiva bio pentru ten YR cu miere si musli bio: am preferat sa testez mai intai mini varianta pentru calatorii. Este un produs bun dar nu unul pe care sa il recumpar imediat ce il termin deoarece in zona T a tenului meu mixt se observa destul de repede ca am tenul gras. Are o consistenta destul de lichida.

  Deo roll on YR: este un produs ok si atat.

  Spray corp cu vanilie Boots: l-am achizitionat din farmaciile SensiBlu. Pentru vara este un produs destul de bun insa trebuie reaplicat destul de des.

  Spray corp pentru iarna Boots: se gaseste doar in farmaciile Sensiblu.  L-am folosit mai mult pe perna inainte sa ma bag in pat. Singurul minus este pretul destul de mare.

  Fond de ten Bourjois Healty Mix: love it. Cu siguranta il voi recumpara dupa ce mai termin din stocul de fonduri de ten.

  Corector ten Bourjois Healty Mix: love it. Il voi recumpara impreuna cu fondul de ten.

  Image and video hosting by TinyPic 

    Mascara 1001 Cils de la Bourjois: love it. Nu incarca genele, nu le lipeste, ofera volum.

   Crema maini L'occitane cu flori de cires: este printre preferatele mele.

  Crema ochi Mario Badescu: are o textura grasa dar se absoarbe destul de repede.

  Garnier Moisture Match: nu o recomand persoanelor cu tenul mixt sau gras (varianta aceasta albastra)

  Ulei Nuxe: il ador. Imi place sa-l folosesc doar impreuna cu fondul de ten.

   Acestea sunt produsele pe care le-am consumat luna trecuta. Dar ma gandesc la un mic Project Pan asa de incalzire pentru unul mai mare.


                                Ce ati terminat luna trecuta? Le veti recumpara?

                                                             Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: