joi, 13 noiembrie 2014

Haul: Avon (C14 si C15) si DM



            Hola,

      In ultima vreme am reusit, cat de cat, sa rezist tentatiilor. Nu am comandat decat ce aveam nevoie de la Avon :). Prefer sa astept cuminte brosurile de sarbatori.

   De la Avon am comandat urmatoarele:

   Campania 14:

  Image and video hosting by TinyPic 

  - fond de ten Luxe in nuanta Porcelain
  - creion buze Irresistibly Sexy in nuantele Sensual Pink si Naturally Naked

   Image and video hosting by TinyPic

       Campania 15:

   Image and video hosting by TinyPic


    - spumant baie cu turta dulce
   - sampon hranitor cu ulei de argan


      DM:

  In ultima vreme nu m-am mai uitat pe brosurile lor, fara nici un motiv anume. Deoarece am trecut pe langa un DM pe la inceputul lunii am zis sa intru si sa vad ce oferte sunt. Asa am descoperit urmatoarele produse de machiaj la un pret destul de bun.

   Image and video hosting by TinyPic

   - fond de ten Astor Perfect Stay in nuanta 200 Nude (26 lei)
  - concealer Astor Perfect Stay in nuanta 001 Ivory (18-20 lei)
  - fond de ten Astor Lift Me Up nuanta 200 Nude (36 lei)
  - crema maini Alix Natura cu ulei de argan (aprox. 6-8 lei)


    Voi reveni cat de curand posibil cu review-uri pentru fiecare produs in parte.


                                                                     Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu