marți, 11 noiembrie 2014

Maybelline - Baby Lips (Pink Punch)



               Hola,

    De foarte mult timp vroiam sa incerc aceste balsame de buze. Le-am vazut in multe clipuri pe Youtube si am citit multe postari pe diferite bloguri. Dar a venit si ziua cea mare cand a fost lansata si in tarisoara noastra colectia de "baza" (except unul: cel verde mentolat).

   Am inceput testarea cu cel roz.

  Image and video hosting by TinyPic 


   Cantitate: 4,4 gr

   Pret: 11-13 lei

  Ingrediente: octyldodecanol, polybutene, petrolatum, isopropyl myrstate, polyethylene, ozokerite, diisostearyl malate, butyrospermum parkii butter, candelilla cera, vp/hexadecene copolymer, calcium aluminum borosilicate, aroma, limonene, pentaerythrithyl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, tocopherol, tocopheryl acetate, alumina, silica, benzyl alcohol, mel, centella asiatica extract, linalool, benzyl benzoate, tin oxide, citral, eugenol, geraniol, parfum.

   Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic 

   Ce spun ei: "Ingrijire intensa a buzelor si 8 ore de hidratare. Ajuta la imbunatatirea aspectului buzelor intr-o saptamana."

   Ambalajul: nu e unul stralucit deoarece dupa mai multe deschideri nu se mai inchide la fel de bine. Este un ambalaj simplu specific rujurilor confectionat din plastic. 

  Consistenta si mirosul: mirosul...mi se pare sintetic si foarte dulce. Consistenta este identica cu balsamurile de buze de la Nivea. Initial l-am testat in fiecare noapte timp de 2 saptamani si nu mi-a hidratat buzele. Consistenta si rezistenta pe buze sunt identice cu cele de la Nivea.

   Este un balsam de buze colorat. Nu sunt o fana a rozului dar aceasta nuanta nu se potriveste tenului meu palid. Acesta este cel mai pigmentat din aceasta gama. Cand il aplic pare a fi cremos, moale, hidratant dar in aceste 2 saptamani cat l-am testat (nu am folosit alt balsam buze sau ruj) nu a facut ceea ce promite ca face. O sa-l pastrez pana cand se indreapta timpul poate am mai mult noroc vara.



                                           Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                    Kisses,
                                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu