marți, 24 iulie 2012

Yves Rocher - Gel antibacterian SOS maini curate



              Hola,

      Am acest gel peste tot (in geanta, pe birou (la munca/acasa), in masina, la prietenul meu etc). Ce m-a atras initial la el? Deoarece calatoresc destul de mult cu transportul in comun urasc sa ma tin de bari deoarece mi se par destul de murdare si nu sti cine a pus mana inainte (aceasta e una din cele mai mari obsesii ale mele) dar imi place sa-l folosesc si inainte de a manca ceva (asta daca nu pot sa ma spal pe maini cu apa si sapun).

 


     In poza am ambele variante de ambalaj (cel nou, stanga, si cel vechi in dreapta).

  Cantitate: 30 ml

  Pret: 14 lei (dar il puteti gasi si mai ieftin in brosuri)

  Ingrediente:



   Ce spun ei:




   Pro & Cons:

  + are un parfum placut si subtil
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + curata destul de bine
  + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
  + nu usuca mainile
  + are textura unui gel
  + este incolor
 






   Per total sunt destul de multumita de acest produs :).
  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: DA

                           Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                           Kisses,
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu