miercuri, 4 iulie 2012

L'Oreal - Double Extension Mascara (noir)



        Hola,

   Nu stiu cat de pretentioasa sunt cand vine vorba de mascara/rimel dar le prefer pe cele waterproof, sa nu incarce genele (picioruse de paianjen), sa nu ofere volum (am genele lungi de la mama natura).
 

   Pret: aproximativ 60-70 lei (in iarna am gasit aceasta mascara la oferta: 20 lei)

  Cantitate: 7 ml (fiecare)

  Am fost destul de curioasa de baza pentru mascara...este ok insa nu prea am putut sa o testez mult timp deoarece mi s-a crapat destul de repede ambalajul si de fiecare data cand scot pensula ea iese plina de produs :(.


 

  Pensula: este sintetica dar e atat de moale :)





Pro & Cons:

 + ofera putin volum (genelor mele si asa lungi)
 + se aplica destul de usor
 + imi place baza
 + se demacheaza destul de usor
 + nu mi-a lipit genele intre ele (acele picioruse de paianjen)
 + ofera volum
 + nu mi s-a intins ("efectul" ochi de panda)
 + nu incarca genele (este perfecta pentru un machiaj mai natural)
 - pretul este destul de mare pentru o mascara (eu o schimb odata la 4 luni)
 - ambalajul se crapa destul de usor
 + nu mi-a lasat acele "dare" de rimel pe lentila ochelarilor de vedere


 (fara mascara)
 (baza)
 (baza + doua straturi de rimel)
 (2-3 straturi de rimel)

   Daca folositi o baza pentru rimel (in special alba) sa aveti grija sa acoperiti destul de bine baza :).

  Nu cred ca voi recumpara prea curand acest produs deoare am deja o lista lunga de mascara pe care vreau sa le incerc, dar si datorita pretului un pic cam mare pentru un produs care il folosesc destul de putin.  

  Mai puteti citi cateva review-uri pentru acest produs: aici .


        * Un mare minus din partea mea pentru orice produs L'oreal este pentru ca testeaza produsele pe animale!!!


                                 Ati incercat aceasta mascara? Daca da ce parere aveti?


                                                    Kisses,
                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu