duminică, 1 iulie 2012

Luna acesta testez...



        Hola,

     Luna aceasta o sa sar peste postarea "Din preferatele lunii..." deoarece in iunie am folosit aceleasi produse ca si in mai (am preferat sa le termin pe acestea mai intai si dupa aceea sa achizitionez cateva produse noi). Zis si facut...luna trecuta am terminat: 2 creme de maini, crema de seara etc etc si nu am mai pastrat ambalajele pana la sfarsitul lunii :(.

      Luna aceasta voi testa:




 - crema de maini Yves Rocher "Fruit de Noel"
 - crema protectoare cu SPF 20 DM
 - crema hidratanta Gerovital Plant
 - pudra compacta Cien (LIDL)
 - vaselina Balea
 - blush perle Alix Avien
 - bronzer Essence
 - balsam de buze Yves Rocher cu nuca de cocos
 - roll on Mitchum

   Nu am introdus farduri si oje deoarece pe acestea le schimb destul de des :).
   Voi reveni cat de curand posibil cu cate un review la fiecare produs in parte :).


                                      Kisses,
                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu