luni, 30 iulie 2012

Fake Konad Nail Polish :)




          Hola,

   De multe ori am fost intrebata cu ce oje imi fac modelele de pe unghii :). Da, am o singura oja Konad (albastru) speciala pentru modele iar restul (mai exact 6 la numar) sunt oje Flormar, ELF, etc. Probabil ca mai sunt si alte oje care poti face modele Konad :) eu una inca mai caut si alte nuante :).

 

   V-am aratat aici cum se folosesc placutele Konad, da a trecut mult timp de atunci :(. Am tot amanat sa va arat si ce oje "fake" folosesc in speranta ca voi mai gasi si alte oje :). Dar sa le luam pe rand:

  * ELF - nuanta Chocolate



  (in stanga: oja Konad albastra iar in dreapta oja ELF)

  * All Sun - nuanta 27



  * Avon - nuanta Peppermint



  * Flormar - nunata 112



   * Flormar - nuanta NA09 (nail art)



  * Flormar - nuanta NA01 (nail art)




    Scuzati calitatea pozelor dar nu prea am lumina buna :(.


                                            Stiti si alte oje care pot fi utilizate pentru modele Konad?

                                                            Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: