joi, 26 iulie 2012

Gerovital Plant - Tonic hidratant



          Hola,

       Initial am achizitionat aceast tonic din curiozitate (datorita extractului de floare de colt). L-am testat atat iarna dar si vara. Pentru cateva zile am testat si alte lotiuni tonice dar intotdeauna am revenit la el. L-am testat iarna dar si vara si pot spune ca mi-am gasit lotiunea tonica pentru ten :).

 


   Ingrediente:



  Cantitate: 150 ml

  Pret: aproximativ 15 lei

  Ce spun ei:



  Mai multe informatii puteti gasi: aici

  Se poate doza destul de usor cantitatea necesara datorita minicapacelului:



   Il folosesc atat dimineata cat si seara (dupa ce imi spal tenul).

   Pro & Cons:

 + este un produs romanesc :)
 + nu contine alcool
 + are un parfum placut, fin
 + nu mi-a iritat tenul
 + nu ma ustura ochii/tenul
 + puterea de hidratare: medie :)
 + tenul nu ramane lipicios
 + calmeaza tenul
 + usuca cojurile
 + tenul nu s-a mai ingrasat la fel de repede :)

  Pana acum nu i-am gasit nici un minus :).

   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA


                                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                  Kisses,
                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu