luni, 2 iulie 2012

Avon Solutions - Sensitive Botanicals Day Cream SPF 20



                          Hola,


       De multe ori am fost intrebata ce folosesc sub fondul de ten...raspunsul a fost mereu acelasi: o crema de zi cu SPF. De ce cu SPF? Deoarece nu toate fondurile de ten contin SPF si in fiecare zi schimb fondul de ten.
  
  


    La inceput nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult aceasta crema...nu stiu de ce dar am fost destul de sceptica. Dar dupa cateva aplicari a devenit una din preferatele mele (are si o valoare sentimentala: am primit-o drept cadou de la prietenul meu) iar acum o folosesc zilnic sub fondul de ten.

  

    Ambalajul: este din sticla cu capac metalic. In interior gasim acel capacel dintr-un plastic subtire care imi place destul de mult la creme :).

   Gramaj: 50 ml

  Pret: 27 lei (insa o puteti gasi si mai ieftin)

  Ingrediente:



  Ce imi place cel mai mult: are o textura cremoasa si se aplica destul de usor.
  


    Ce spun ei:
  

    Pro & Cons:

 + are o textura usoara
 + fondul de ten se aplica destul de usor
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + nu contine parfum
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + se aplica destul de usor
 + hidrateaza tenul
 + contine SPF 20
 + este testata clinic si dermatologic (sursa: pliantul din cutie)
 + are o textura usoara

  Per total sunt destul de multumita de acest produs si cu siguranta il voi recumpara.
 Pana acum nu am gasit nimic negativ la aceasta crema desi o folosesc mai mult pe obraji si gat (pentru zona T prefer o crema matifianta deoarece am tenul mixt spre gras). Am testat-o fara probleme si pe zona T a fetei sub fondul de ten sau fara fond de ten.

 
                                     Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                      Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. mie nu imi place ambalajul..nu e deloc igienic..iti recomand sa iei crema din borcanel cu o spatula ,caci daca bagi manutza mereu in crema va fi plina de bacterii:( pacat de ea,caci si eu am auzit lucruri bune de crema aceasta:)

    RăspundețiȘtergere