joi, 12 iulie 2012

Gerovital Plant - Lotiune regeneranta cu petroleum



           Hola,


    In cursul saptamanii inainte sa-mi spal parul prefer sa folosesc o masca pentru par insa in week end (cand am mai mult timp liber) prefer sa folosesc aceasta lotiune.

    

   O aplic dimineata pe tot parul si incerc sa stau cu ea pe par cat mai mult posibil.



   Cantitate: 100 ml

  Pret: aproximativ 15 lei

 Ingrediente:




  Ambalajul: este din sticla maronie cu un capac din plastic negru (destul de simplu)

  Ce spun ei:




  
   Am folosit-o si impreuna cu samponul regenerant Gerovital dar si cu alte sampoane...nu este nici o diferenta. Lotiunea trebuie folosita cam 2-3 luni pentru a vedea rezultate favorabile.

   Cum o aplic: imi pun solutia in palma si masez usor pielea si parul. Am incercat si cu o discheta demacheanta dar fara nici un rezultat favorabil.

   Pro & Cons:

 + parul este mai sanatos
 + parul are un luciu sanatos
 + nu incarca parul
 - mirosul ramane in par pentru o scurta perioada de timp
 - mi-ar fi placut sa aibe un dispozitiv (gen picurator) pentru a o putea folosi mai usor
 + cat timp o folosesc saptamanal nu imi mai cade atat de mult par
 + nu am avut probleme cu eliminarea lotiunii din par (are o consistenta uleioasa)
 + nu curge din par
 + hidrateaza parul
 + lasa parul moale, fin

  Daca o recomand: DA
  Daca o voi recumpara: DA


                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                      Kisses,
                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)




 

Un comentariu: