duminică, 15 iulie 2012

Haul: Yves Rocher



               Hello,

       Cam acu doua saptamani o buna prietena m-a rugat sa-i dau o mica comanda YR si binenteles ca am comandat si eu cateva produse :).

    Parfumelul (liliac) si balsamul pentru varfuri despicate nu sunt ale mele :).

 

   - balsam pentru varfuri despicate
   - lapte pentru corp Liliac Violet
   - apa de toaleta Liliac Violet
   - gel de dus Liliac Violet
  - sampon pentru stralucire

  

  Mini setul de parfumele: Moment de Bonheur, So Elixir, Comme Une Evidence

  Si binenteles ca daca esti cuminte primesti cadou :):



  (crema de zi anti rid cu efect de lifting bio)

  (setul de gentute pentru voiaj :) )


    Mai am o geanta de voiaj YR pe care am cam exploatat-o fara mila si spre marea mea surprindere arata chiar prea bine :).
   Imi plac atat de mult parfumelele bebe, deja le-am pus in geanta pentru acele momente cand simt nevoia de reimprospatare :).



                      Ce ai comandat ultima data de la YR?


                                                          Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunsine@yahoo.com)



Un comentariu:

  1. si eu am o geanta de voiaj de la ei si am folosit-o mult si arata bine si acum :)

    RăspundețiȘtergere