miercuri, 30 noiembrie 2011

Balsam de buze Apidermaliv

            Iarna si vara buzele sufera destul de rau din cauza caldurii sau a frigului. Am testat o multime de balsamuri/strugurele si marea majoritate m-au dezamagit, sigurul care a dat rezultate a fost Carmex (puteti citi despre el: aici ) insa se gaseste putin mai greu si imi place sa-l folosesc seara inainte de culcare. Am cautat un balsam de buze care sa-l folosesc pe timpul zilei...vroiam ceva usor, reparator, sa nu se intinda, o baza buna pentru ruj/gloss.



     Ce aflam de pe ambalaj: este un balsam de buze hranitor cu laptisor de matca, ulei de masline si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul de masline si uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele. Mierea pastreaza buzele hidratate o lunga perioada, laptisorul de matca actioneaza antirid in timp ce uleiul esential de portocale lasa o aroma placuta, balsamul fiind un real rasfat regal calmant si hranitor pentru pielea sensibila a buzelor.




   Ingrediente: olive oil, honey, beeswax. citrus aurantium dulcis flower oil, royal jelly.

   Gramaj: 10 gr

    Il puteti achizitiona de aici la pretul de 6.32 lei (nu stiu sigur daca se gaseste si in plafare sau magazine naturiste).

  Plusuri si minusuri:

+ imi place mirosul: un fin jeleu de portocale (gen ursuletii haribo)
+ nu are culoare pe buze
- mie imi plac balsamurile putin mai grase...este foarte putin apos
+ imi place ambalajul simplu dar putem gasi toate informatiile necesare pe el
-\+ chiar daca dupa forma recipientului ar putea fi aplicat direct din el e mult mai usor/curat cu ajutorul degetelui sau a unei lip brush
- orificiul prin care iese produsul este un pic cam mare...din punctul meu de vedere



+ cand l-am deschis balsamul avea o folie de protectie
+ gustul :)) este dulce
+ este nevoie de o cantitate mica de produs
+ este o baza buna pentru ruj (eu il aplic cu pensula)
+ capacul se infileteaza...astfel nu mai apare riscul sa-l pierd prin geanta :)
+ nu lasa o pelicula grasa :)

   Deabea astept iarna si zapada ca sa-l pot testa si in sezonul zapezii :).

    Daca il recomand: DA
    Daca il voi recumpara: DA


                                                        Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)



       *Multumesc Complex Aplicol si albinutelor.

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu