sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Crema de maini Neutrogena (Light Texture)

           Am cumparat aceasta crema impreuna cu o crema de corp Neutrogena (in curand review) la pretul de aproximativ 18 lei iar de atunci o folosesc in fiecare seara.

  

   Cantitate: 75 ml

   Valabilitate: 12 M de la deschidere

   Ingrediente:

 

    Pro & Cons:
+ este nevoie de o cantitate mica de produs
+ imi place cum miroase :)
+ testata dermatologic
+hidrateaza pielea
+ nu este grasa (desi imi plac cremele mai grase pentru seara)
+ lasa pielea fina :)
+ ambalaj, chiar daca e simplu, imi place pentru ca e dintr-un plastic mai gros
- o folosesc seara inainte de culcare iar dimineata am o pelicula fina :(








    Favoritele mea ramane crema de maini cu arnica de la Yves Roche si cea cu cirese de la L'Occitane.

     Ati incercat acesta crema de maini? Daca da ce impresie v-a lasat?

  Daca o voi recumpara: da
  Daca o recomand: da


                                            Kisses,
                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
      

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu