vineri, 4 noiembrie 2011

Chap Ice (Lip Balm)

    Dupa o scurta vizita la Catena mi-am achizitionat un nou balsam de buze :). L-am folosit aproape toata vara impreuna cu Carmex.

  

   Am avut de ales intre pepene galben si cirese...am ales cirese :) insa acum ma tenteaza destul de rau cel cu miere.



 

   Pro & Cons:
+ se gaseste destul de usor (in farmaciile Catena)
+ sunt multe arome
+ SPF 4
+ hidrateaza buzele (il folosesc pe timpul zilei mai mult, de multe ori il folosesc inainte de ruj/gloss)
+/- mirosul nu este puternic...nu ma duce cu gandul la ciresele/visinele verii :(
+ pretul este destul de avantajos (pana in 5 lei, eu am dat in vara 3,50 lei)
- din cauza caldurii s-a intins
+ chiar daca culoarea lui e un rosu placut nu coloreaza buzele
+ ambalajul contine o multime de informatii importante despre produs (un mare plus aici)

  

     Ingrediente: Mineral Oil, Isopropyl Myristate, Silicone Oil, Lanlin Anhydrous, N&A Flovor, Cetyl Alchohol, Camphor, Red 6, Methyl Paraben in a wax base.


     Daca il recomand: Da
    Daca il voi recumpara: Da (deabea astept sa incerc si alte "arome")

     Ati incercat acest lip balm? Daca da ce parere aveti?

                                   Kisses,
                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

   PS: De luni intru in concediu :):) iar maine de dimineata voi pleca intr-un mini concediu pana marti seara. Sper sa va placa micile review-uri care vor fi postate zilele acestea. Week end placut :)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu