duminică, 6 noiembrie 2011

Gel spumant Boots

      Pana acum am preferat sa vorbesc despre produsele care imi plac insa acest gel spumant pentru ten m-a dezamagit.

  

Mult timp a stat pe raftul din baie deoare nu imi curata tenul aproape deloc.

 Pret: 22.90

 Se gaseste in farmaciile Sensiblu.

 In interiorul ambalajului este destul de lichid iar spuma este subtire si usor lichida.



 (in poza sunt doua "pompari" generoase de produs)

  Pro and cons:
+ imi place mirosul de ceai verde insa este putin cam puternic
- se termina destul de repede
- este nevoie o cantitate mare de produs
- nu mi-a curatat tenul (poate sunt eu prea exigenta dar tenul meu se ingrasa destul de repede si mi-au mai ramas mici urme de machiaj dupa demachere)
+ imi place ambalajul (este confectionat dintr-un plastic mai gros)

  Cantitate 150 ml

  Valabilitate: 24 M de la deschidere

  " Curata in profunzime si reimprospateaza. Acest gel spumant contine ulei de Tea Tree cu efect antibacterian si extract calmant de Hamamelis. Lasa pielea curatqa si sanatoasa, curatand-o in profunzime de impuritati, machiaj si exces de sebum, fara sa o usuce. Efect anti-bacterian fara sa blocheze porii. Tonifica tenul."

 sursa: ambalaj

 Mod de utilizare: aplicati intai produsul in palma, dupa care pe ten. Masati usor si clatiti cu apa calduta. Pentru eficienta maxima utilizati produsul dimineata si seara, in paralel cu crema hidratanta Shine Control si Gelul tratament pentru noapte.

  A se evita contactul cu ochii. Evitati expunerea produsului la lumina directa.

 Produsul contine 0.1% ulei de Tea Tree si 10% extract de Hamamelis.

  Nu contine sapun. (sursa: ambalaj)

  Din pacate nu am putut fotografia lista de ingrediente deoare este lipita peste "actipildul" cu informatii in limba romana.

  Produsul este destinat tenului gras.

  Nu cred ca voi recumpara acest produs.

   L-ati incercat? Ce parere aveti despre acest produs?


                             Kisses,
                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu