duminică, 13 noiembrie 2011

Vichy Normaderm

    Inainte de a pleca in concediu (am fost pentru cateva zile in Bucovina) m-am inscris  în campania Normaderm (pentru mai multe detalii: click here ) iar marti noaptea cand am ajuns acasa am gasit pe birou plicul. Nu ma asteptam sa ajunga asa repede. 



(am uitat sa pozez pliantul :( o sa revin cu o poza saptamana viitoare)
   
Am primit 2 mostre de tratament hidratant anti-imperfecțiuni tri-activ, o mostră de gel de curățare care se poate folosi fie ca cleanser, fie ca scrub, fie ca mască. Pe lângă acestea, am mai primit și un pliant care prezintă gama Normaderm. 


  De ce m-am inscris: deoarece tenul meu mixt a cam devenit sef si isi face de cap :(. 


  Deabea astept sa le incerc saptamana viitoare. Voi reveni cu impresii.




       Ati testat noua gama Vichy? Ce impresii aveti? 


                          Kisses, 
                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu