joi, 3 noiembrie 2011

Salon Marian Cotoi (Hair & Beauty)

       De curand am primit un cupon pentru manechiura, pedichiura, tuns si coafat....yey o zi intreaga de rasfat...de la Anais iar saptamana trecuta mi-am facut rezervarea.

    Salonul este destul de aproape de Bucur Obor (Bucuresti), la o statie de tranvai.

   Adresa: strada Stefan cel Mare nr 31 (langa clubul Bellagio) Lizeanu, sector 2, Bucuresti

   Mijloace de transport: 335, 330, 5, 16, 34, 46 (sursa aici - contact) statia Lizeanu

  Program: L-V: 9 - 21, S 7 - 18 si D 7 - 14

  Aici gasiti lista de preturi si ofertele.

   Am preferat sa incep cu unghiutele deoare de cateva luni bune se tot exfolieaza/rup destul de rau :(. Am incercat o mutime de tratamente si sigurul care a dat rezultate pozitive este tratamentul de la Farmec cu vitamina B5 (in curand un mic review). Am preferat sa revin la o forma patrata:

 



  Acum sincer imi pare rau ca mi-am taiat cuticulele :(. Cuticula este destul de importanta pentru unghie si sunt destul de usor de ingrijit. Imi place noua forma a unghiutelor mele desi a mai trebuit sa le mai pilesc eu putin acasa (mai trebuia pilit la colturi). Chiar daca este toamna afara am preferat o oja cu o nuanta vesela de vara :) un roz superb de la Opi.

    Pentru pedichiura am preferat o forma usor rotunda.

 




      Oja este tot OPI...din pacate am uitat numele nuantei :( si imi place asa de mult :X:X:X. Sper sa am timp in concediu sa intru la Sephora sau sa o caut pe net mai bine. Mi-ar fi placut sa aibe mai multe nuante de oja :(.

   Per total sunt multumita de dra manichiurista (chiar daca m-a cam ciupit si mai trebuia pilit la anumite unghii...poate sunt eu mai exigenta dar nu imi place sa fiu ciupita la mani/pedi).

    Noua mea tunsoare...o ador. Nu am sa pun poze cu vechea mea tunsoare pentru ca am un par subtire, moale, rar, greu de aranjat etc.


  




 Scuzati fata mea nemachiata si foarte obosita :(.

  A stiut ce coafiura mi se potriveste si e destul de usor de aranjat chiar daca parul meu e contra. Imi place enorm de mult cum mi-a aranjat parul. Sunt destul de multumita de dra care m-a tuns si coafat.

  Asa arata in interior salonul: click here

    Nu cred ca voi renunta prea usor la doamna care ma tunde de cativa ani buni, tot timpul a stiut ce ma avantajeaza si sa imi recomande produse bune pentru parul meu rebel.

   Cam asa am fost tunsa inainte (scuzati ciufuleala dar adia vantul):


  

   (poza este facuta in Tulcea inainte de a pleca spre Gura Portitei, eram tunsa un bob mai lung cam pana la umeri).

                                                        Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu