luni, 28 noiembrie 2011

Provocarea Normaderm...concluzii

       Va spuneam aici ca am acceptat provocarea Normaderm si in decursul a ultimelor doua saptamani am testat  toate cele 3 monstre primite (2 mostre de cremă cu acțiune tripă, precum și mostra de gel de curățare 3 în 1) plus ce mai aveam de prin reviste :).



    Gelul de curatare 3 in 1: am fost foarte curioasa cum se comporta ca o masca pe un ten destul de iritat si m-a surprins destul de placut. Imi place mirosul usor fructat si faptul ca s-a uscat destul de repede fata de alte masti. Se indeparteaza destul de usor (cu apa calduta).

    Rezultatul...unul placut...tenul a ramas catifelat (mai catifelat decat dupa o masca Garnier 3 in 1), iritatia a inceput sa se retraga si pentru cateva zile nu mi-au mai aparut cojulete.

   L-as cumpara daca ar fi la un pret pe care mi l-as permite fara sa stau prea mult pe ganduri sau sa regret. Il recomand din toata inima.

   Crema cu actiune tripla: am incercat-o mai mult seara inainte de culcare deoare dimineata sunt mai mereu pe fuga si nestiind exact cum se comporta ca o baza de machiaj am preferat sa nu risc...
  Am mai avut cateva monstre din reviste asa ca am testat-o cam o saptamana :).

   Imi place ca se aplica destul de usor. "Intra" in piele destul de repede. Nu lasa o pelicula grasa pe piele. Este o crema pentru tenul cu imperfectiuni :) cu o actiune purificatoare si calmanta. M-a ajutat impotriva iritatiei :). Mai am acasa cam 2 mostre pe care le pastrez pentru cand tenul meu decide sa se razvrateasca.

  As cumpara crema daca as gasi-o la un pret accesibil mie si o recomand.

    Ati incercat aceste doua produse? Daca da cum vi se par?

                                          Kisses,
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu