vineri, 4 martie 2011

Carmex

       Hola chicas,


     Cred ca il stiti din tutorialele de pe YouTube, este un balsam de buze destul de popular in SUA, insa in ultima vreme am primit multe intrebari despre el. Cand l-am vazut pe raft am avut o retinere sa-l cumpar sau nu. Dupa ce m-am mai plimbat printre rafturile magazinului am zis sa-i dau o sansa si de atunci am devenit buni prieteni.

 



 (imi place ca nu se aplica cu pensula)



(cam asa arata)

   L-am cumparat din Cora Lujerului (Bucuresti) la pretul de 10-12 lei.
Cantitate: 10 g
Ingrediente: menthol, camphor, phenol, lanolin, cocoa butter, salicylic acid, vitamin E, shea butter, and petroleum jelly
  
   Am un prost obicei de a-mi uda buzele (uneori le rod) plus frigul sau soarele imediat mi se crapa buzele. La inceput il foloseam mai mult seara inainte de culcare (peste noapte) insa acum, uneori, il prefer in loc de gloss/ruj.  La inceput mi s-a parut putin cam mentolat insa cu timpul m-am obisnuit. Este incolor, miroase putin a menta. Am ramas surprinsa de cat de repede mi-a facut niste buze catifelate. Imediat dupa aplicare buzele devin moi si dispare senzatia de disconfort. Dupa cam o zi, poate doua, dispare orice urma care sa releve ca buzele tale au fost crapate vreodata. Am ajuns la concluzia ca daca nu-l folosesc excesiv (reaplicari dese pe parcursul unei zile) da rezultate excelente. De multe ori il folosesc inainte de a dormi si dimineata ma trezesc cu buzele moi si catifelate. O mica atentie pentru persoanele care nu suporta mentholul, Carmex contine menthol, prin urmare miroase discret a menthol si confera o senzatie de racoare cand este aplicat pe buze. Am inteles ca exista si alte variante (cu aroma de capsune, cirese etc.) insa nu pot spune daca si acestea contin menthol.

Il recomand si cu siguranta il voi recumpara.

O zi frumoasa,
Mihaela

2 comentarii:

  1. mersi pentru review.tot am auzit de el,dar nu l-am incercat.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si celelalte 2 contin mentol, scrie pe site-ul lor ;) am sa-l incerc si eu cat de curand. MAREA MEA INTREBARE ESTE DACA LASA VREO PELICULA ALBA PE BUZE, DUPA APLICARI DESE? ca mai toate stick-urile cumparate fac asta si ma scoate din pepeni:(

    RăspundețiȘtergere