luni, 21 martie 2011

TAG: "My daily skincare routine"

       Hello :),

   Am primit acest TAG de la Cristina. Pentru ca nu ma simt prea bine azi voi incerca sa recuperez putin din week end cu postarile...

  My daily skincare routine:

Dimineata: gel spumant cu extract de ceai verde (Boots) sau Garnier Pure 3 in 1 si Lotiune Tonica Calmanta (Garnier) sau Tonic Hidratant cu floare de colt (Gerovital Plant), crema de fata matifianta Farmec
Seara: demachere ( Lapte demachiant L'oreal pt ten gras sau Lotiune micelara Ivatherm pentru ten, Demachiant pentru ochi si buze 2 phase de la Farmec), Nivea Visage Natural Beauty gel de curatare exfoliant sau Masca exfolianta cu extract de ceai verde (Boots) (imi exfoliez tenul de 2 ori pe saptamana iar in restul serilor: gel spumant cu extract de ceai verde (Boots) sau Garnier Pure 3 in 1), Lotiune Tonica Calmanta (Garnier) sau Tonic Hidratant cu floare de colt (Gerovital Plant). Inainte sa ma bag in pat: crema hidratanta Nivea Natural Beauty (cea roz).

Pentru buze: Carmex (i-am facut un mic review Aici )

De 2 ori pe saptamana:  masca pentru ten gras (momentan am: Neem Face Pack de la Himalaya si 2 masti de la DM: masca cu argila de la marea moarta si masca pentru ten obosit)












 Produse care mi-au placut:
- Gentle Face Wash Gel de la Himalaya (i-am facut un mic review Aici)
- Derma Genese crema spuma exfolianta (i-am facut un mic review Aici)
- Crema de fata Elmiplant cu nectar de gutuie si vitamina E (i-am facut un mic review Aici )
-  Lotiune Tonica Bioten cu miere si cimbrisor (i-am facut un mic review Aici )


    Sunt foarte curioasa ce produse folosesc: Adela , Alexandra , Anda , Jules , Laura , Chatte , Mya , Shopperita , SweetCrazyLollipop, DeenaBe a MasterpieceAnaissa si tuturor fetelor care vor sa-l preia :).


    O zi frumoasa,
       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


3 comentarii: