joi, 23 decembrie 2010

Derma Genese crema spuma exfolianta

         Hola :)
 
    Scuzati-mi absenta dar mi-au schimbat programul la munca (si acolo sunt "sechestrata" aproape all day long) si cu pregatirile pt Craciun. :(:( 
      De cateva luni folosesc exfoliantul pt fata de la L'oreal Derma Genese (daca nu ma insel este adresat femeilor peste 20 sau 25 ani) si chiar il ador. Particulele sunt fine si mici fata de alte exfoliante iar mirosul...me love it.
  


Ce scrie pe ambalaj:
  Originea tineretii pielii se afla in crearea de noi celule, dar cu timpul innoirea acestora incetineste. Celulele moarte se pot acumula la suprafata, stralucirea pielii dispare si pielea isi pierde din omogenitate.
INOVATIE: Laboratoarele L'Oreal creeaza prima lor crema exfolianta spumanta. Formula sa imbogatita in Activator celular si micro-bile care dau stralucire, face spuma in contact cu apa, pentru a exfolia pielea cu delicatete si a activa noile celule.
REZULTAT: Imediat pielea este mai curata, mai luminoasa. Zi dupa zi este din ce in mai catifelata.
MOD DE UTILIZARE: In fiecare dimineata, puneti in palma gel cat o nuca si masati-va fata cu miscari circulare usoare, apoi clatiti cu apa. Evitati conturul ochilor. Aplicati apoi o crema.
TESTAT SUB CONTROL DERMATOLOGIC. A se folosi in 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 100 ml
Pret: in jur de 20 lei

Parerea mea:

   Eu il folosesc de 2 ori pe saptamana seara dupa demachere. Imi pun in palma crema exfolianta cam cat o nuca sau putin mai mare si imi masez fata usor cu miscari circulare apoi clatesc cu apa (dupa ce imi usuc fata cu ajutorul unei dischete demacheante aplic lotiunea tonica si inainte de culcare crema hidratanta).
   Este bun. De ce este bun? Pentru că îți curăță tenul perfect grație concentrației mari în granule fine-fine. Iar datorita cremei-spuma curata urmele de machiaj.

  Voi l-ati folosit? Cum vi se pare?
  Daca il recomant? Cu siguranta.
  Il voi recumpara? Da!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu