miercuri, 1 decembrie 2010

La Multi Ani Romania

 


   Sunt momente cand sunt mandra ca sunt romanca (doar noi avem iepurasul de Paste care ne aduce daruri, Mos Nicolae si ceea ce imi place cel mai mult: ouale incondeiate de paste, etc etc).
   Avem oameni cu care ne putem mandri: Mihai Eminescu, Nadia Comaneci, Ana Aslan si multi altii care au facut cunoscuta tara, valorile si traditiile noastre.
   Imi place limba noastra si faptul ca suntem latini. Cand sunt plecata in afara tarii parca imi lipseste sa aud oamenii in jurul meu vorbind limba noastra :).
   Tot anul astept 1 decembrie pentru Parada Militara. Sunt ca un copil mic cu jucaria mult dorita cand ma uit la tv sau din public. 

   Ce nu imi place: ca avem atatia caini fara stapan (mi se rupe sufletul cand ii vad pe strada, le mai dau de mancare si ii mangai...insa din pacate nu pot sa-i iau pe toti acasa :(:( ), avem prea multi cersatori care "invadeaza" alte tari si din cauza lor suntem vazuti ca o natie de cersatori...nu pot sa-mi cumpar o revista sau un covrig linistita ca si aud "dra ai sa-mi dai si mie 1 leu?" (sunt oameni batuti de soarta dar marea majoritate prefera calea usoara de a face rost de bani)...

LA MULTI ANI ROMANIA!!!!



*articol scris la iniţiativa campaniei derulate de

Oganizatia bloggerilor .
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu