marți, 21 decembrie 2010

Nuxe Huile Prodigieuse - Review

  Cam acu 2 saptamani l-am primit de la Mihaela, l-am folosit zilnic.
Imi place ambalajul (chiar daca uneori imi e putin mai greu sa pun cateva picaturi in fondul de ten cand ma machez). Cand l-am primit am fost foarte curioasa cum miroase: me love it :):), mirosul ma duce cu gandul la un parfum pe care il folosea mama cand eram mica.
Cum il folosesc eu: in fiecare dimineata pun maxim 3-4 picaturi pe incheietura mainii in fondul de ten. In prima zi dupa ce am terminat machiajul mi s-a parut putin cam uleios, poate am pus eu putin mai mult, dar pe timpul zilei nu am avut probleme. Hidrateaza tenul si e nevoie de o cantitate mult mai mica de fdt decat foloseam in mod obisnuit, deoarece se intinde mult mai usor si ma ajuta sa obtin o finisare perfecta. 
  Probabil singurul lucru care nu imi place e lipsa unei pompite pentru a-l putea folosi mai usor :) si sa mai existe riscul sa imi "pice" prea mult iar surplusul sa ajunga pe haine, mobila etc 

    Voi continua sa-l folosesc in continuare cu fondul de ten. :) 

 




 (poza am luat-o de pe net deoarece ambalajul este transparent iar setarile camerei mele foto nu ma ajuta :(:( )

EFICIENT PRIN NATURA 

Huile Prodigieuse este un ulei uscat cu o formula unica ce imbina eficienta plantelor prin concentratia unica de 30% uleiuri si vitamina E , pentru a hrani , repara si infrumuseta fata , corpul si parul printrun singur gest .

INGREDIENTELE ACTIVE 
Acest ulei va ofera un cocktail unic de 6 Uleiuri pretioase extrase din plante ( Limba mielului , St,Jonhnswort , migdale dulci , camelia , nuci de padure , nuci de macadamia ) pentru o piele catifelata , un par matasos si un aspect imbunatatit al vergeturilor . 
Este un ulei potrivit pentru toate tipurile de piele si par , indiferent de varsta ( de la 36 luni in sus ) .
Beauty TIPS 
Amestecati o picatura de Huile Prodigieuse cu fondul de ten : acesta va aluneca lin pe fata dumneavoastra si va da un aspect impecabil .
Puneti cateva picaturi in palma si masati parul pentru a obtine un efect de par natural cat mai sanatos .
Turnati cateva picaturi de Huile Prodigieuse in baie pentru un moment Spa unic . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu