vineri, 10 decembrie 2010

De Crăciun, fii mai bun! Susţine campania “Telefonul copilului”!

Cererile de ajutor sunt tot mai numeroase, Telefonul Copilului trebuie sa-si extinda programul de lucru pentru a putea prelua toate apelurile copiilor, iar acest lucru este imposibil fara suplimentarea numarului de specialisti si fara extinderea infrastructurii.
Pentru a sustine campania “Telefonul copilului”, unde copiii cu probleme pot suna pentru a vorbi cu un specialist, puteti dona 2 euro trimitand un sms la 876.
Acest numar este apelabil toata luna decembrie, iar banii adunati vor fi folositi pentru a extinde programul de lucru al telefonului copilului – 116111 si pentru a suplimenta numarul de specialisti.
In anul 2010, numarul cazurilor grave de copii care au sunat la telefonul copilului a crescut cu aproape 45%.
“Chiar daca traim vremuri de criza, nimic nu justifica nepasarea, delasarea si ignorarea situaţiei copiilor. Problemele lor de astazi vor fi problemele noastre de maine, daca nu le vom rezolva acum”. (Cristina Liberis, Presedinte al Consiliului Director, Asociaţia Telefonul Copilului)
De la initiera proiectului si pana in prezent, specialistii de la “Telefonul copilului” au raspuns la aproape 40.000 de apeluri, dintre care 13.000 au fost din partea copiilor.
Cea mai des intalnita forma de abuz este neglijarea, urmata de cazurile de molestare fizica si abuz emotional.
Cititi mai multe detalii pe telefonulcopilului.ro





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu