luni, 20 decembrie 2010

MINI HAUL

   Vineri a trebuit sa platesc niste facturi si am profitat de ocazie si mi-am cumparat niste "prostioare" necesare. Deoarece mi se termina gelul pt fata de la Himalaya (urmeaza in curand un review) am intrat in Sensiblu si putin in Carrefour.

    SENSIBLU: 

- Mascara VOLUMIZER de la Bourjoins (in 2 pasi), pret: 13-14 lei




- Masca exfolianta cu extract de Tea Tree si Hamalis de la Boots, pret 25,90 lei
- Gel spumant cu extract de Tea Tree si Hamamelis de la Boots, pret 22,90 lei






La Sensiblu e o oferta: la oricare 2 produse de fata cumparate de la Boots primesti cadou o pudra de fata de la No 7






  Carrefour


- Garnier Pure 3 in 1, pret 17,20 lei







 Flormar (aici nu am putut rezista tentatiei)

 - 2 oje pt Nail Art (nr NA09 si NA01), pret 6 lei fiecare





Deoarece nu imi gasesc fularul :(:(:( mi-am luat si o esarfa verde la 16,50 lei :):)
Aveti idee unde as putea gasi un accesoriu dragut pt esarfa?







:):)

Un comentariu:

  1. cum e rimelul de la Bourjois? Eu am văzut testerul și nu mi-a mai trebuit :))
    Și... vreau și eu pudra aia iluminatoare neapărat!!! Sper să o găsesc la una din cele 2 farmacii din Sibiu :(

    RăspundețiȘtergere