joi, 16 decembrie 2010

Ser pentru varfuri deterioate (Gerovital Plant Tratament)

  
  Serul il  folosesc de 3 saptamani dupa ce imi spal parul. Cand mai e putin umed il pulverizez mai mult spre radacina.





Ce scrie pe ambalaj: reface structura firului de par si hraneste intensiv varfurile deteriorate. Utilizare: pulverizati dupa fiecare spalare, pe parul umed. Nu clatiti!

Pretul: in jur de 10 lei (l-am achizitionat odata cu mai multe produse)

Ingrediente:  Aqua, Cocamidopropyl Betaine, VP/VA Copolymer, Dimethicone Copolyol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolized Keratin, Panthenol, Amyl Cinnamal, Benzyl Salycilate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum, Lauryl Pyrrolidone, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


Continut: 100 ml


Pro: - miroase asa frumos
- nu imi ingrasa parul ( inainte il spalam, parul, la 3 zile insa acum il spal odata la 4 zile)
- destul de usor de gasit
- imi lasa parul fin si usor de pieptanat :)
- destul de usor de utilizat datorita pulverizatorului
- ambalajul chiar daca este transparent este putin inchis la culoare, chiar daca nu il tin direct in soare :)

Pana acum nu am "gasit" nimic contra mai important, drept urmare IL RECOMAND
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu